Ga naar content
Baanzekerheid
Fulltime & parttime
Volop opleidingsmogelijkheden
St vd Brink
Actueel
03.10.2024

Nieuwe terminal trekkers voor St vd Brink

Dat St vd Brink een jong en gevarieerd wagenpark heeft, blijkt uit de meest recente investeringen. Na een elektrische kraanvrachtwagen, zijn er twee nieuwe Terberg YT223 terminaltrekkers aangeschaft. De trekkers worden gebruikt voor het uitvoeren van rangeerwerkzaamheden bij het distributiecentrum van een supermarktketen in Zaandam. Per oktober zijn deze trekkers in gebruik genomen. Lees meer over deze vernieuwing in het wagenpark van St vd Brink!

Tussen de 40 en 60 ritten per dag

De hele dag door worden door St vd Brink collega’s trailers verplaatst tussen de verschillende locaties van het distributiecentrum van de supermarktketen. Gemiddeld worden er tussen de 40 en 60 ritten per werkdag uitgevoerd per collega. In samenspraak met de klant is besloten om nieuwe terminaltrekkers aan te schaffen. Er is sprake van toename in het werk, waardoor er wordt opgeschaald in het transport. De Terminaltrekkers worden op deze manier volledig benut.

Samenwerking Terberg Tractors Nederland en St vd Brink

St vd Brink heeft al eerder samengewerkt met Terberg Tractors Nederland waardoor zij snel tot de keuze kwamen voor deze leverancier. Op het rangeerterrein van de supermarktketen wordt met vier terminals gereden en sinds oktober ook met 1 terminaltrekker voor het distributiecentrum van bouwmaterialen. De terminaltrekkers hebben een volledig onderhoudscontract, waardoor de inzetbaarheid vergroot wordt. In oktober zijn de nieuwe trekkers afgeleverd en er volgen nog twee trekkers.

1 / 3

Specificaties van de YT223 Terminaltrekkers

De nieuwe YT223 terminaltrekkers zijn robuust en voorzien van behoorlijk wat opties waaronder een dak-airco voor het verwarmen en koelen van de cabine. Het voordeel hiervan is dat de airco werkzaam blijft en stationair draaien verleden tijd is wat weer resulteert in vermindering van het brandstofverbruik en zo weer bijdraagt aan de onze doelstelling om in 2025 een CO2-reductie van 50% te realiseren ten opzichte van 2020.

Extra comfort voor de chauffeur

De cabine is opnieuw ontworpen met het oog op het comfort en ergonomie voor de chauffeur. Nieuwe vingertopbediening is direct naast de stoel geplaatst. De cabinevering is bijzonder comfortabel en best-in-class. De toegankelijkheid van de mechanische en elektrische componenten is door het hele voertuig aanzienlijk verbeterd. We willen tenslotte dat onze chauffeurs Fit & Fluitend te werk kunnen gaan. Daarnaast is het chassis roestwerend thermisch verzinkt, zodat de trekker haar uitstraling behoudt onder verschillende weersomstandigheden.

Misschien is dit ook interessant voor u

0%
Samen op weg...