Start unieke wervingscampagne
Krappe arbeidsmarkt
De zoektocht naar chauffeurs is niet nieuw, maar wordt elk jaar groter. Naast onze groei als transporteur, speelt de krapte op de arbeidsmarkt ook een rol in de zoektocht naar chauffeurs. Nog nooit was de vraag naar chauffeurs bij transportbedrijven zo groot als in 2021, blijkt uit cijfers. En dat beamen wij ook. Om in de grijze massa van chauffeurswerving op te vallen, starten we met een unieke en opvallende wervingscampagne.
Combinatie van authenticiteit en emotie
In samenwerking met OrangeTalent en Van Winkoop reclame is de wervingscampagne ontwikkeld. OrangeTalent is hierin verantwoordelijk voor het creatieve concept en ontwikkeling van de campagne en Van Winkoop reclame voor de bestickering. Met van Winkoop heeft St vd Brink al meer dan 50 jaar een samenwerking. Belangrijk voor de campagne is een krachtige boodschap. Iemand moet tenslotte in één oogopslag getriggerd worden. Door authenticiteit en emotie te combineren wordt het chauffeursvak binnen St vd Brink duidelijk uitgebeeld.
Persoonlijke touch aan de campagne
Als onderdeel van de wervingscampagne beplakken we van de achterkant van onze vrachtwagens. In totaal gaan we 15 vrachtwagens beplakken om zo een mooie landelijke dekking te krijgen. Het unieke aan deze campagne is de persoonlijke touch van St vd Brink zelf. Er staan namelijk vier enthousiaste collega chauffeurs als model voor de campagne. We zijn daarom ook extra trots op deze campagne en op onze toppers Cher, Thomas, Melissa en Robin.